Volledige versie bekijken : Moet DutchCovers blijven bestaan, of niet!??
Pjelew84
5 februari 2010, 10:18
Beste gebruiker,
zoals jullie weten is de site al een flinke tijd verwaarloosd, wat ik als moderator overigens erg jammer vind! In de wandelgangen kan ik merken dat er meerdere gebruikers zijn die dit vinden. Mijn vraag aan jullie is dan ook: "Moeten we nieuw leven in de site blazen of niet?"
Ik heb Angel net een PB gestuurd over de site. Ikzelf ben er heel erg voor om de site geheel nieuw leven in te blazen door op de volgende manier te werk te gaan:
1: forum met berichten legen en opnieuw starten, er staat toch alleen maar zooi in van 1 jaar en ouder.
2: alle covers via FTP downloaden, sorteren, hernoemen en weer uploaden, zodat alles weer up-to-date is.
3: covermakers zoeken via o.a. promotie op FTD, daar post peter40 altijd covers, misschien kunnen we die benaderen.
4: covers laten maken volgens de regels die eraan gesteld worden.
5: kijken hoe we bots kunnen stoppen met spammen in het forum.
6: zorgen dat er covers worden gemaakt en geupload voor de film in de bioscoop komt of uit komt op dvd.
7: Het liefst voor blijven met het maken van nieuwe covers dan vendettta!!
Als we dit nou met alle admins, mods en covermakers en keurders kunnen verwezenlijken, lijkt me dat super!! Toch??
Groet,
Pjelew84!
kruifdesign
5 februari 2010, 12:08
Ik sta 100% achter je, en ben bereid om mee te helpen
pjoterke
5 februari 2010, 16:52
Ik vindt het ook erg dat de site zo dood bloed.
Om eerlijk te zijn heb ik na Astroboy geen cover meer gemaakt omdat deze er simpelweg niet op kwam ( moest twee maanden wachten).
Zoals de meeste covers makers weten probeer ik altijd covers van nog niet gereleasde films te maken.
Als de een goede boost krijgt dan zal ik zeker weer covers gaan maken.
vinkiiiiieeeee
5 februari 2010, 17:33
Ik heb gestemd op nee.
Heel af en toe kijk ik nog is op DC. Ik heb daarbij het idee dat DC al R.I.P. is.
Er is volgens mij geen team meer van admins die de site up to date houden en met regelmaat op de site komt (alleen roadster komt sporadisch nog online geloof ik)
Het team van moderators is amper actief (gezien de hoeveelheid spam en hoelang deze erop blijft staan)
Er zijn nog amper covermakers die exclusief voor DC ontwerpen. Je kan mensen zoals peter40 proberen aan te trekken, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo kapot van de kwaliteit van zijn covers. Vaak komt het neer op wat knip en plakwerk. Mocht DC voor kwantiteit boven kwaliteit gaan dan kan het een goede aanvulling zijn.
(zie als voorbeeldje bv zijn cover van 2012 ivm de covers van 2010 op vendettta)
Kortom, je mist een heel team om de site op de been te houden dan wel te krijgen.
angel
5 februari 2010, 21:11
na al meerdere berichtjes ontvangen te hebben van mensen wil ik toch gaan proberen om DC een geheel nieuw leven in te blazen.
Alle ideeën om dit te gaan realiseren zijn natuurlijk welkom
Arjan
5 februari 2010, 23:33
Ben nog steeds actief als coverkeurder, heb idd alleen het gevoel, dat ik de laatste maanden hierin alleen sta, en omdat er minimaal 3 keurders een cover goed moeten keuren, duurt het soms ellenlang voor er iets met een cover gebeurt(zoals in het geval met de cover van astroboy).
Covers keuren zal ik gewoon nog blijven doen, alleen aan covers maken kom ik gewoonweg door tijdgebrek niet meer aan toe, wat ik overigens erg jammer vind.
Maar ik hoop toch op deze manier mijn steentje bij te dragen!
wellicht is het iets om "oud gedienden" te benaderen, hierbij denk ik aan namen zoals Vicz(what the hell happened to him???), Pentagram, vinkiiieeeee,Spooks, Kruijfdesign, etc. , uiteraard aangevuld met de mensen van hier die het covers maken ook beheren, zoals o.a. Bandietje, wellicht is het ook wat om nieuwe mensen te benaderen, zoals een Creanis, die bijzonder mooie covers maakt, alhoewel het vooralsnog alleen disneys zijn, maar hé het zijn dan wel hele mooie disney covers!, ook darksoul timmert erg aan de weg, wellicht ook vragen?
dat waren just my 2 cents!
Darksoul
6 februari 2010, 11:00
Zelf kan ik me wel vinden in de plannen van PJELEW84. Kheb zelf altijd met hart en ziel gewerkt aan covers voor DC maar heb eigenlijk om dezelfde redenen als die Pjoterke hier eerder opgaf ook niets meer ingestuurd omdat simpelweg ineens niets meer van me werk op de site terechtkwam en ik ook geen keurders commentaar meer ontving. Maar als iedereen zich weer net als in the good old days weer wat meer inzet voor DC dan ben ik weer gewoon vd partij.
Arjan
6 februari 2010, 16:05
Zelf kan ik me wel vinden in de plannen van PJELEW84. Kheb zelf altijd met hart en ziel gewerkt aan covers voor DC maar heb eigenlijk om dezelfde redenen als die Pjoterke hier eerder opgaf ook niets meer ingestuurd omdat simpelweg ineens niets meer van me werk op de site terechtkwam en ik ook geen keurders commentaar meer ontving.
nogmaals, zoals ik in het vorige bericht al aan had gegeven, moet een cover door minimaal 3 keurders gekeurd moeten worden, en degeen die de covers online zet, doet dan ook niets totdat hij/zij 3 commentaren leest, ik denk dat het hier fout is gegaan.
De laatste tijd vrijwel geen één coverkeurder online gezien, wellicht zijn ze te druk met hun werk, of kunnen ze gewoonweg niet online komen door privéomstandigheden, dit is iets waar we wel respect voor hebben, aangezien deze mensen dit op vrijwillige basis doen.
En als degeen die de covers plaatst zich alleen af laat gaan op het commentaar wat ik bij de covers plaats, dan is de kans groter aanwezig, dat er een foutje door sluipt, dan wanneer 3 mensen hem hebben bekeken.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje duidelijkheid heb verschaft, en voor wat het waard is: :sorry:
Pjelew84
6 februari 2010, 16:28
ha die Arjan. Ik denk niet dat het een aanval was van Darksoul, maar eerder een geconsteerd feit wat hij uitspreekt. Ik wil ook best covers keuren, maar dan niet op kwaliteit van gebruikte plaatjes.... Dit simpelweg omdat ik niet kan herkennen wanneer plaatjes zijn uitgerekt e.d.
Ik ben zelf ook voor het feit covers te plaatsen na 1 keuring of maximaal 2 keuringen. Gebruikers kunnen hun materiaal ook zelf nog eens nakijken. Als ze eventueel iets te zeuren hebben achteraf, hadden ze zelf ook gewoon beter moeten opletten. Tevens kunnen covers hierdoor sneller online komen te staan.
gr.
Pjelew84
Darksoul
6 februari 2010, 16:51
Ik denk niet dat het een aanval was van Darksoul, maar eerder een geconsteerd feit wat hij uitspreekt.
Helemaal correct ;) Het was ook zeer zekers geen aanval op wie dan ook bij DC, maar ik had op een gegeven alleen zoiets van ik stuur wel weer s wat in zodra het weer wat meer nut heeft. That's all.
Pjelew84
6 februari 2010, 17:09
zoals NU dus!! SUPER!!
Pentagram
6 februari 2010, 22:12
Hey Guys,
Volgens mij kom ik op precies het juiste moment weer eens op DC. Door privé omstandigheden was ik het afgelopen jaar niet in staat om veel online te zijn. Heb geloof ik 2 covers gemaakt, meer om eens met iets anders bezig te zijn, hahaha. Echt verrassend en mooi waren ze niet.
Blij verrast te zien dat er weer initiatieven ontplooid worden om de boel weer vlot te trekken. Het is inderdaad zaak om het coverkeuren snel te laten gebeuren. Wellicht nieuwe afspraken maken. bv. dat een cover max 3 dagen in de keuring mag staan. Heeft dan maar 1 keurder gekeurd, en hij is goed bevonden, komt ie gewoon online, ...tis maar een idee. Is ie nog helemaal niet gekeurd, kan een mod er wellicht een PM aan wagen naar de keurders. Wie van de keurders zijn overigens nog ingelogd geweest het afgelopen jaar?
Ik zou heel graag meehelpen, maar ik kan simpelweg niets beloven, hoewel ik het heel graag zou willen (mijn vingers jeuken). Ik zal wel proberen om iedere week even te komen kijken en te keuren. Covers maken, daar kan ik echt niets zinnigs over zeggen. Al zou ik weer heel graag een echt mooie uitdagende cover gaan maken.
Om de koe bij de horens te vatten, zou ik nu kunnen gaan keuren, er staan helaas geen covers in de upload.
Ik was ooit eens begonnen om een tutorial te maken voor beginnende cover makers, ik zal eens kijken hoe ver ik daar mee was, en of ik hem kam afmaken. Dit inspireert wellicht anderen om het ook eens te gaan proberen.
Laterz!! :wave:
Darksoul
6 februari 2010, 23:30
Zelf ben ik ook wel bereid om me aan het cover keuren te gaan wagen mits iemand me wegwijs kan maken hoe dit achter de schermen gebeuren in elkaar steekt gezien ik dit nog nooit gedaan heb.
angel
7 februari 2010, 01:32
Ik ben blij dat iedereen weer enthousiast is en mee wilt helpen aan de vernieuwing van DC! Roadster en ik zijn ook al druk in gesprek hierover en ik denk dat we er met zijn allen weer een goed draaiende site van kunnen maken.
Maandag hoop ik met de nieuwe punten vanuit ons te kunnen komen zodat we verder kunnen. Ondertussen wil ik iedereen vragen om alvast op het forum te kijken welke topics je wel belangrijk vind om te behouden en wat weggehaald kan worden, we gaan namelijk in ieder geval een grote schoonmaak houden ;-)
Roadster
7 februari 2010, 22:27
Dan ook een bericht van de Admin :)
Op de achtergrond ben ik al enigzins (na door drammen van Angel ;)
Bezig geweest met een andere/geupdate forum.. Door het neerzetten van dit forum zullen er wel een paar dingen wijzigen, vernieuwend zijn :D
Nu natuurlijk de grote vraag !!
WANNEER KOMT IE ONLINE ??!
Sjaa, daar kan ik nog geen zinnig word opzeggen, ik doe me best om het deze week voor elkaar te krijgen !
Arjan
8 februari 2010, 16:44
Helemaal correct ;) Het was ook zeer zekers geen aanval op wie dan ook bij DC, maar ik had op een gegeven alleen zoiets van ik stuur wel weer s wat in zodra het weer wat meer nut heeft. That's all.
Ik zag het dan ook totaal niet als aanval hoor!, ik probeerde alleen goed duidelijk te krijgen, waarom bepaalde dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan!
no offence!
srsdm
10 februari 2010, 14:25
Hallo DC,
Ik hoop dat de site weer zo word als het was! Ik haalde hier al me covers vanaf, super handig snel en SUPER scherp!
Dus ik hoop dat alles weer goed komt!!
Mvg
Marcothekolossos
10 februari 2010, 22:07
Ik kijk nog trouw elke week of er nieuwe covers zijn. De nieuwe Prinses en de Kikker is echt heel erg mooi. Ik hoop echt dat er nieuw leven in de brouwerij komt. Groeten van een trouwe bezoeker.
Marcothekolossos
iceman
23 februari 2010, 14:42
ja altijd handig om zo'n site erbij te hebben zou het hier geen optie kunnen zijn om ook net als vendettta de originele covers op de site te krijgen zo krijgt ook DC meer bekendheid en komen er ook meer mensen op :D
angel
23 februari 2010, 17:33
originele covers (scans) zijn verboden en dat doen wij dus niet. Wij maken alleen HQ custom made covers zodat we op die manier exclusief blijven en niet zo worden als alle andere sites
zonnetje66
25 februari 2010, 01:11
Het is inderdaad zaak om het coverkeuren snel ate laten gebeuren. Wellicht nieuwe afspraken maken. bv. dat een cover max 3 dagen in de keuring mag staan. Heeft dan maar 1 keurder gekeurd, en hij is goed bevonden, komt ie gewoon online, ...tis maar een idee.
Lijkt mij een top idee, anders is het niet echt motiverend voor de designers lijkt mij.
Mensen die langere tijd niet functioneren moeten ook aangeven dat ze geen tijd meer hebben en evt. hun functie neerleggen, een site zonder een actieve crew zal dood bloeden en persoonlijk zou ik dat jammer vinden van DC doordat er toch super covers gemaakt worden altijd.
Misschien een idee om een shout in te bouwen, zo kunnen designers leden en wie dan ook evt. gelijk een gevraagde mening over een cover geven plus dat je gezelligheid creëerd op de site zodat mensen allemaal eerder blijven hangen voordeel is ook dat je zo een eerder mensen krijgt voor functie's door de verbondenheid met de site.
tis maar een idee en top dat jullie doorgaan.
Zonnetje66
Pjelew84
26 februari 2010, 19:55
goed idee zonnetje, over die shoutbox, ik ben voor.. tevens ook een goed idee voor die coverkeuring, alleen moet hij wel nog gekeurd worden op kwaliteit e.d. door de ' echte' keurders!
Moviereleases
12 maart 2010, 13:49
ja altijd handig om zo'n site erbij te hebben zou het hier geen optie kunnen zijn om ook net als vendettta de originele covers op de site te krijgen zo krijgt ook DC meer bekendheid en komen er ook meer mensen op :D
Dan zou het wel kwaliteits covers moeten zijn en die hebben we niet allemaal
als je begrijpt wat ik bedoel [en volgens mij weet jij dat wel]
Gietje
19 maart 2010, 20:42
Niet het goede gedeelte volgens mij...
maar ff een mededeling:
Ik ziet dat er op FTD spots zijn aangemeld van covers, die verdacht veel lijken op de
covers van Dutchcovers.nl. Misschien dat er even iemand naar kan kijken, aangezien hij ook nog is reclame maakt voor zijn eigen site.
Groeten,
Guido
angel
19 maart 2010, 23:07
Kan je er iets duidelijker in zijn... Wie is de poster en voor welke site maakt ie reclame? Dan kunnen we het makkelijker nakijken
Gietje
20 maart 2010, 08:56
FTD naam is: Oceanlab
www.customcovers.nl
angel
20 maart 2010, 11:07
Ok dankjewel
masterj
23 maart 2010, 12:57
Niet het goede gedeelte volgens mij...
maar ff een mededeling:
Ik ziet dat er op FTD spots zijn aangemeld van covers, die verdacht veel lijken op de
covers van Dutchcovers.nl. Misschien dat er even iemand naar kan kijken, aangezien hij ook nog is reclame maakt voor zijn eigen site.
Groeten,
Guido
Zijn van de designer jeroenenwendy hier maar is tevens cxd op customcovers.nl
dus denk dat dit wel mag toch:wink:
zie ook dat jeroenenwendy gebanned is hier??
zal dat wel de reden zijn..
zonnetje66
16 april 2010, 11:49
Kijken naar meer link partners, ik zie wel dat er een topic voor is, maar ik zie nergens banner's van link partners staan.
Zou toch weer extra reclame zijn, hoewel ik al een paar jaar een link van hier heb staan op onze startpagina die we erbij hebben.
Maar dat zou een optie zijn ook, komen er wellicht ook nog op die manier nieuwe designers aan wapperen.
Link net gelijk ff aangepast, vandaar dat mijn 2de reactie wat lang op zich liet wachten.
Er zijn nu diverse punten geopperd als evt. mogelijkheid, maar het valt me op dat de crew niet laat weten wat ze nu van de aangedragen ideeën vinden.
Ik snap dat lang niet alles wat genoemd wordt, niet jullie keuze zal zijn om div. redenen, maar niets laten weten stimuleert niet echt om mee te blijven denken.
Wanneer dit met alles zo gaat, zal dat gelijk de reden zijn waarom er designers wegblijven of geen nieuwe crewleden gevonden kunnen worden.
Zo werkt het nu eenmaal en hiermee spreek ik uit eigen ervaring.
Doe ermee wat jullie willen, ik bedoel het niet negatief maar als opbouwende kritiek.
Ik ga ervan uit dat, dat ook mag :amen::peace:
Carbium
16 april 2010, 14:31
Kijken naar meer link partners, ik zie wel dat er een topic voor is, maar ik zie nergens banner's van link partners staan.
Zou toch weer extra reclame zijn, hoewel ik al een paar jaar een link van hier heb staan op onze startpagina die we erbij hebben.
Maar dat zou een optie zijn ook, komen er wellicht ook nog op die manier nieuwe designers aan wapperen.
Link net gelijk ff aangepast, vandaar dat mijn 2de reactie wat lang op zich liet wachten.
Er zijn nu diverse punten geopperd als evt. mogelijkheid, maar het valt me op dat de crew niet laat weten wat ze nu van de aangedragen ideeën vinden.
Ik snap dat lang niet alles wat genoemd wordt, niet jullie keuze zal zijn om div. redenen, maar niets laten weten stimuleert niet echt om mee te blijven denken.
Wanneer dit met alles zo gaat, zal dat gelijk de reden zijn waarom er designers wegblijven of geen nieuwe crewleden gevonden kunnen worden.
Zo werkt het nu eenmaal en hiermee spreek ik uit eigen ervaring.
Doe ermee wat jullie willen, ik bedoel het niet negatief maar als opbouwende kritiek.
Ik ga ervan uit dat, dat ook mag :amen::peace:
Ik ga er ook vanuit dat dat mag :)
Er moet idd meer interactie komen, en zeker op het forum, maar je hoor zo weinig van de luitjes in charge :shocked:
Iets opnieuw opbouwen is zeker moeilijk, maar mensen enigzins op de hoogte stellen van hoe en wat, zou wel een dik pluspunt zijn.
masterj
17 april 2010, 13:07
Persoonlijk vind ik na de doorstart dat het er niet beter op is geworden...
Geen nieuwe covers, weinig tot geen designers,
en het lijkt levenloos hier,
jammer
Maar goed dit is mijn menig
hereticc
21 april 2010, 19:30
Persoonlijk vind ik na de doorstart dat het er niet beter op is geworden...
Geen nieuwe covers, weinig tot geen designers,
en het lijkt levenloos hier,
jammer
Maar goed dit is mijn menig
Precies wat jij zegt ;)
zonnetje66
29 april 2010, 13:52
Nee zeker niet beter, ik heb reeds 2 reacties gegeven met allemaal ideeën en niemand van de crew die hierop gereageerd heeft.
Op deze manier wil ik niet meer de moeite nemen om nog mee te denken.
Op een off topic bericht wordt wel gereageerd, zo kan je wel opdoeken ja.
Ik denk dat de crew zelf eens te rade moet gaan of zij nog wel door willen, i.p.v. dit aan ons te vragen.
hereticc
6 mei 2010, 10:45
Wat een drukte hier :)
hallo allemaal ik ben hier pad nieuw maar,
het lijkt me best goed dat de side blijft
niet alleen voor dvd hoesjes maar ook voor cd hoesjes (deze zijn soms ook moeilijk te vinden) zou het best leuk zijn.
Grt A3:suspicious:
masterj
11 mei 2010, 09:26
Is het mischien niet een idee om samen te gaan met customcovers.nl
Die site is zeker wel levendig, en zie dat er ook wat oude cover designers die eerst hier zaten nu ook daar zitten..
tis maar een idee
aangezien het hier erg dood is:loco:
hereticc
12 mei 2010, 22:12
Ik denk dat ik ook daar maar heen verhuis dan... :(
davexxl
13 mei 2010, 12:23
jammer dat er niks meer gebeurd hier,er zijn al zo weinig goede nederlandse coversites.
DC had een mooie collectie custum covers,zijn er helaas weinig van over,misschien is dat een rede dat de motivatie niet meer zo aanwezig is. maar custumcovers.nl is heel goed bezig op het moment.een aanrader als je HQ nl covers zoekt
zonnetje66
17 mei 2010, 14:32
Ik heb m'n profiel al leeggehaald, schrijf mij maar uit als lid. Ik was al net als mijn voorganger verhuisd naar een goede site die wel leeft.
hereticc
9 juni 2010, 12:42
Waarom gaan jullie niet samen met customcovers.nl ??
Darksoul
12 juni 2010, 17:07
Waarom gaan jullie niet samen met customcovers.nl ??
Denk dat nog langer reageren hier vrij zinloos is heretticc gezien dit forum nu al maanden lang vrijwel hetzelfde is gebleven. Denk dus dat ook hierop niet gereageerd zal worden.
Toch nog steeds vreselijk jammer dat een (voorheen) goed bezochte site met veel activiteit zo ten onder is gegaan in toch zo'n korte tijd.
popular56
2 september 2010, 16:41
OG Wahle retires,Trent Williams Jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/washington-redskins-jerseys/trent-williams-jersey-washington-redskins-williams-jersey-team-color-red-p-9349.html), Withrow signed by Seattle
RENTON, Wash.' he has abounding of arm. -- Two-time Pro Bowl guard Mike Wahle has retired after being released by the Seattle Seahawks for failing a physical before their first practice of training camp. he subsequent tweeted it was time to wake n bake," a quotation to marijuana.
Seahawks coach Jim Mora said Friday the 32-year-old Wahle told him he had "decided to hang it up for the time being" and spend more time with his family. bo bo smith what they're saying: showing a lot of natural skill and giving effort on the field,Ryan Mathews Jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/san-diego-chargers-jerseys/ryan-mathews-jersey-san-diego-chargers-mathews-jersey-team-color-blue-p-9343.html),bo smith is an aggressive cornerback with good upside.
Quarterback Matt Hasselbeck called the news "a tough loss.0 dismisses, three broken-up passes, and three compelled fumbles." He and Wahle were rookies together in Green Bay in 1998.0 backyards per punt).
The 11-year veteran had surgery in December on the same right shoulder on which he had surgery in 2006., where he teamed with erron kinney and assisted the patrick henry patriots to the 1994 state football championship. He was signed from Carolina before the 2008 season.” at the 2008 nfl combine,Michael Turner jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/atlanta-falcons-jerseys/atlanta-falcons-33-michael-turner-home-jersey-in-red-p-7262.html), o'connell ran the 40-yard dash in 4.
Rob Sims, who primarily played right guard last season,Ndamukong Suh Jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/detroit-lions-jerseys/ndamukong-suh-jersey-detroit-lions-90-suh-jersey-team-color-blue-p-9328.html), and rookie second-round draft choice Max Unger are first in line to replace Wahle at left guard., the family dwelled in daleville, alabama, where tony excelled as a three-sport letterman in football,Dez Bryant Jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/dallas-cowboys-jerseys/dallas-cowboys-88-dez-bryant-jersey-white-color-p-9273.html), basketball, and pathway & field.
Seattle also placed 2007 Pro Bowl cornerback Marcus Trufant on the physically unable-to-perform list for what Mora called a minor back injury and signed veteran offensive lineman Cory Withrow.martin tevaseu height:6-2 weight:325 age:22 college:nevada-las vegas experience:r team:new york jets martin tevaseu (dt/6-1/310/nevada-las vegas/boonville,Miles Austin jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/dallas-cowboys-jerseys/dallas-cowboys-19-miles-austin-jersey-blue-p-7474.html), ca) was before marked as an undrafted free agency by the cleveland browns on may 17,Tony Romo jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/dallas-cowboys-jerseys/dallas-cowboys-9-tony-romo-jersey-in-blue-p-7421.html), 2010, and was issued on june 15.
The Seahawks started camp without fourth overall draft choice Aaron Curry,Maurice Jones-Drew jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/jacksonville-jaguars-jerseys/jacksonville-jaguars-32-maurice-jonesdrew-c-patch-jersey-cyan-p-7632.html), a player they are counting on to start at outside linebacker., has been chosen to five pro bowls and has been an all-pro six times.
The team and agents for the former Wake Forest star continued to negotiate late Friday.(* comprises nfl combine) carolina panthers kris jenkins completed the 2002 time of the year with 60 undertakes and 7 dismisses,Tim Tebow Jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/denver-broncos-jerseys/denver-broncos-15-tim-tebow-jersey-white-color-p-9282.html), en path to an alternate look on the nfc's pro bowl group, where he restored an hurt warren sapp.
Seahawks general manager Tim Ruskell called it a "nonstop" effort to sign Curry before the first practice.0 1,CJ Spiller Jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/buffalo-bills-jerseys/cjspiller-jersey-buffalo-bills-cjspiller-jersey-team-color-blue-p-9321.html),609 7 4 professional career nfl draft following his older time of the year, mark mark brunell was chosen by the green bay packers in the 5th around of the 1993 nfl draft.
Mora said he doesn't worry about guys who aren't in camp until they get in camp.) with 2 tds in 2002 regardless of missing 5 sport with a knee injury. He has confidence that the sides will reach a deal soon.) with 23 tds while catching 13 passes for 200 backyards (15.
Ruskell said Thursday the sticking point is Curry's representatives using the contract with $28 million guaranteed that fifth overall pick Mark Sanchez got from the New York Jets.”warren aggravated an ankle junction wound soon before the nfl combine,Gerald McCoy jersey (http://www.googlejersey.com/nfl-jerseys/tampa-bay-buccaneers-jerseys/gerald-mccoy-jersey-tampa-bay-buccaneers-mccoy-jersey-team-color-red-p-9347.html), where he laboured in place drills and ran the 40-yard dash in 4.
The Seahawks believe deals for top quarterbacks do not apply because they traditionally get richer deals than players at other positions.0 1,895 16 9 1992 127 219 58.
This jersey is has a lot going for it. The perfect team, the perfect number, and the perfect fit.
Related Articles:
http://www.fordforum.com/forum/showthread.php?t=20793
http://clubmultimedia.ca/watdoido/forum/viewtopic.php?p=22356#22356
http://www.zuihaode.net/read.php?tid=653589
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.