PDA

Volledige versie bekijken : Wat is er gebeurt met Dutchcovers ?

Roadster
9 februari 2010, 22:53
Beste leden,

Zoals het je waarschijnlijk opgevallen is, is Dutchcovers enigzins verandert!
De reden hiervoor ga ik hier niet al te veel over uitwijden. Maar de server van DC is gekraakt waardoor alles weg is.
Murphy's law komt ook altijd in twee, wat inhoudt dat de backup die ik regelmatig maakte op een harde schijf stond die enkele weken geleden is overleden :(

Dus.......... Wat nu?!?!

In samenspraak met de Admins, moderators en resterende coverteam leden is er besloten om toch een door start te gaan maken en DutchCovers NOG beter te maken dan het altijd al geweest is!!

MAAR hier hebben wij jullie hulp bij nodig, daarom het verzoek mocht jij nog covers hebben om deze dan te uploaden bij Covers & Labels.
Het moderator Team zal er dan voor zorgen dat de juiste info erbij komt!!

Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust in dit topic!!

Groeten,

Roadster en het DC Team.

omaEls
9 februari 2010, 23:10
Goede avond roadster en DC team,

Ik las net je berichtje over uploaden van covers. Ik heb er wel een aantal in mijn bestanden staan en wil deze graag met jullie delen maar ik weet niet hoe ik hier moet uploaden. Dus als je me even laat weten, hoe en wat dan doe ik dat graag.
Groetjes, oma Els

Roadster
9 februari 2010, 23:12
Hoi oma Els,

Je mag ze ook altijd even doormailen naar:
roadster@dutchcovers.nl

Alvast bedankt!!

Groeten,

Roadster

fruntsel
10 februari 2010, 09:22
Ik heb een map van 4,33 gig met alle a tot z covers. toevallig dvd groote.

Dit zijn allemaal High Res Custom, Scans of Converts, veelal afkomstig van jullie site of van sites zoals vendettta, Ik bewaar altijd alles wat ik heb meegenomen. Komt altijd van pas. Dit is alleen beetje groot om even door te mailen, kan het wel eventueel posten op a.b.boneless?? wil ze best wel even sharen via newsgroupen.

Dan kan het zo worden over genomen, dit is misschien makkelijker dan alles 1 voor 1 te doen, heb je er direct paar 1000. Kan je ze dan zo in een keer filteren op wat goed genoeg is en wat niet. Groot gedeelte is afkomstig van jullie en zal dus direct goed moeten zijn.

Heb altijd met plezier gebruik gemaakt van jullie service, misschien kan ik even wat terug doen. Laat me maar even weten

mvg,

fruntsel

Pjelew84
10 februari 2010, 09:28
Beste Fruntsel,

alvast hartelijke dank voor het aanbod, het is altijd makkelijk om een shitload aan covers te mogen ontvangen, wel zouden we graag alleen Custom Made covers willen hebben en het liefst alleen die van DutchCovers, we willen namelijk niets jatten van Vendettta.

Ik weet niet of het voor jou mogelijk is om deze enigszins uit te zoeken, maar als je dat zou willen doen heel graag! Verder zouden we het erg op prijs stellen als je de covers die je op a.b.boneless post dan niet aanmeld via FTD, anders heeft onze site totaal geen zin meer.. en vooral al ons werk dat we er dan nog in gaan stoppen niet.

Ik hoop van je te horen, desnoods via PM.
Groet,
Pjelew84!

fruntsel
10 februari 2010, 09:36
morge pjelew84

Het is niet echt mee mogelijk om ze zelf te filteren. Ik heb geen idee welke precies van jullie zijn. Ik post ze in ieder geval wel. Dan heb je ze in ieder geval. Kan je ermee doen wat je wilt.

Ik werk zelf niet met FTD maar alleen via forums dus dat is geen probleem. Ik ben "as we speak" alles aan inpakken, en even paar % parren. zodra dat klaar is begin ik met posten, heb niet zo'n hele hoge upload +/- 150kb dus duurt wel aantal uurtjes. Zodra het klaar is zal ik je de naam even doorgeven via pm.

groet

fruntsel

Pjelew84
10 februari 2010, 09:39
Bedankt Fruntsel,

ik hoop dat je ook een gepaste naam hebt bedacht voor de rarfiles ;) Ik zie het met veel plezier tegemoet!

Groet,
Pjelew84!

fruntsel
10 februari 2010, 09:46
:rofl: Dat heb ik.

je hoort nog van me :)

Roadster
10 februari 2010, 10:56
Ik heb je net al een PM gestuurd :)

fruntsel
11 februari 2010, 02:17
al paar uurtjes 100% online :), succes ermee, zal wel even wat werk kosten om dit uit te zoeken, maar groot deel van jullie voormalige covers staan er tussen.

hoopp dat de site weer snel volledig up en running is

angel
11 februari 2010, 06:49
Dankjewel voor je hulp fruntsel!

Roadster
11 februari 2010, 07:38
Ik haal hem vanmiddag ff naar binnen toe :)

Bedankt voor je hulp !!

eazy
11 februari 2010, 15:50
Ik heb ook nog ongeveer 7 Gb aan covers op een Hd staan? Mar kan niet via nieuwsgroepen plaatsen, nog nooit gedaan, vandaar....
Laat 's weten of er intresse in is, en hoe we de overdracht moeten regelen?

Suc6 E.

Pjelew84
11 februari 2010, 16:14
Ik heb ook nog ongeveer 7 Gb aan covers op een Hd staan? Mar kan niet via nieuwsgroepen plaatsen, nog nooit gedaan, vandaar....

Suc6 E.

Zijn dit alleen maar covers van DutchCovers? Of zitten hier ook allemaal weer scans en convers van andere sites en retailscans tussen. Het is aardig dat je wilt helpen, maar het uitzoeken is een hells karwei... Als je wel alleen DC covers hebt, dan moeten wij zeker iets regelen :)

Gr.
Pjelew

Roadster
11 februari 2010, 18:16

Suc6 E.

Ik heb je een PM gestuurd :)

kruifdesign
12 februari 2010, 13:54
Ik upload al mijn custom dutchcovers ook wel even dit weekend, maar hoe moet ik uploaden via deze site ???

Roadster
12 februari 2010, 16:06
Bij covers & labels aan de rechterkant: Üpload Photos :)

Directe link:
http://www.dutchcovers.nl/covers/uploadphoto.php

Alphons Potters
16 februari 2010, 23:48
Wens je echt veel succes Roadster.

Helaas heb ik de laatste 2 jaar bijna alleen maar covers meer gehaald van Custom Maniacs en kan ik je weinig helpen hiermee. Mijn eigen zelfgemaakte covers moeten vast nog op een van me back-up HD's staan maar das ook ff zoeken.

Mocht ik ze tegenkomen dan upload of stuur ik ze wel naar je.
Nogmaals erg veel succes ermee en in vervolg desnoods een 2de backup maken om de 2 weken ofzo.

Is de Harde Schijf echt totaal niet meer leesbaar want tegenwoordig kunnen ze nogal veel hoor om gegevens terug te kunnen halen. Zin speciale bedrijven voor die je ermee kunnen helpen!
Vriend van me was dit ook overgekomen en die kon het op de verzekering verhalen en het bedrijf had 99% teruggehaald van zijn gegevens. Koste wel paar 100 euro!

Ik heb trouwens wel een Cover en Label gemaakt (na lange tijd heb ik er weer eens eentje gemaakt) van de Nederlandse film: De Storm.
De label is totaal custom made maar de cover is deels custom en deels HQ scanned. Ik weet niet of dat ook mag. Hij ziet er iig haarzuiver en goed uit zoals je van mij mag verwachten!

Roadster
18 februari 2010, 14:47
ik zou zeggen upload hem maar dan kunnen de keurders er een blik op werpen :)

En de bedrijven waar je overpraat ken ik maar al te goed, werk zelf namelijk ook regelmatig met dit soort software ;)
Maar helaas, ze waren zo slim geweest om nog wat andere trucs uit te halen waardoor dit ook niet meer werkte.

Mooie is, een backup had ik ook (Word namelijk iedere maand gemaakt) maar de harde schijf waar deze opstond kon niet tegen een stootje :p

Murphy's law rings a bell ;)

kruifdesign
18 februari 2010, 15:17
Bij covers & labels aan de rechterkant: Üpload Photos :)

Directe link:
http://www.dutchcovers.nl/covers/uploadphoto.php

Thanks, ga ze zo snel mogelijk uploaden.

Grtzzzzzz
Danny

sjack
25 februari 2010, 13:02
Sorry maar heb wat covers van Prisonbreak geupload en ja hoor heb er 3 bij labels gezet.
Overigens mag mijn naam daar weg als uploader ik heb ze niet zelf gemaakt.
Die eer gaat naar dutchcovers.
vind fijn wat terug kan doen.

grts sjack