PDA

Volledige versie bekijken : Upload je covers!!

angel
12 februari 2010, 23:30
Beste allemaal,

Omdat we door de crash alle covers zijn kwijtgeraakt wil ik hierbij vragen om (als je ze nog hebt) Alle covers die al eens bij ons online hebben gestaan en custom made zijn weer te uploaden in ons cover gedeelte!

Natuurlijk geldt dit ook voor de labels!

Als het te veel werk is of het niet lukt, stuur me dan ff een pm!

Angel

vinkiiiiieeeee
12 februari 2010, 23:35
Ik kan de covers niet opnieuw uploaden.
Ik heb de covers niet meer op de computer staan (ooit allemaal verwijderd om ruimte te krijgen).

angel
12 februari 2010, 23:39
dat is jammer. We hebben zelf wel nog een zooi met covers maar dat is van ongeveer 2 jaar oud denk ik. Heb daar wel nog wat covers van je gevonden. Vind je het goed als ik deze weer online zet?

Arjan
12 februari 2010, 23:39
An, ik weet niet of Rody het al door had gegeven, maar ik heb hem gisteren een pm gestuurd over de covers.

Dus met een beetje geluk, heb je straks het grootste gedeelte weer terug!

angel
12 februari 2010, 23:41
ik had het idd van ro gehoord, ben er ook erg blij mee! zo komen we stukje bij beetje weer op het oude terecht

Arjan
12 februari 2010, 23:56
heb momenteel ook weer een druk weekend voor de boeg, anders had ik er zelf wel het één en ander van online kunnen zetten, maar wellicht dat Ro het op dit forum wel met één druk op de knop kan genereren, maar dat weet ik dus niet!

angel
12 februari 2010, 23:59
ja volgens mij kan ro dat idd zo doen, dus geen probleem komt helemaal goed, zijn allang blij dat je nog covers hebt ;-)

Arjan
13 februari 2010, 00:23
"zucht van verlichting" je weet toch dat ik altijd al een zwak voor DC heb gehad ;)