PDA

Volledige versie bekijken : dutchCovers moet blijven bestaan en.....

Roadster
17 juli 2006, 23:19
Zoals jullie weten z'n we druk op zoek naar donateurs.... Maar nu de vraag aan jullie...

wilt men eigenlijk wel dat DutchCovers blijft bestaan ? Of kunnen we beter met deze site stoppen :scared:

niet dat we dit doen, maar klinkt wel grappig :bounce:

SenS
17 juli 2006, 23:39
Ik wil met alle liefde wat doneren, maar dan wel na de vakantie, dan zie ik wat ik over heb. :P

Dus voorlopig wasmijn replie: Ja, maar ik doneer (nog) niet. :)

kruifdesign
17 juli 2006, 23:43
Natuurlijk moet de site blijven bestaan, als we nou met z'n alle wat doneren dan moet het wel goed komen............toch?

Ralphy
18 juli 2006, 09:26
Blijf maar bestaan :heh:

Heb ook al me aandeel gestort....:bounce:

Bandietjeoo7
18 juli 2006, 09:34

Daar sluit ik me helemaal bij aan :bounce: :bounce:

kruifdesign
18 juli 2006, 09:36

Dit weekend staat het er op..................:bounce:

Wookster
18 juli 2006, 19:12
ach, laat gaan dat dutchcovers. Voor jullie 10 andere HQ Dutch DVD cover sites.... euh.. oh nee! THERE CAN BE ONLY ONE!!!:yo:

Natuurlijk kunnen jullie op mn steun rekenen. Kleine moeite voor zo'n beetje alle DVD covers die je maar kunt wensen lijkt me!

wessim
18 juli 2006, 19:47
OOK ik draag me steentje graag bij

Timothi
19 juli 2006, 16:22
Ik zal ook eens kijken wat ik voor jullie kan doen als mijn salaris weer fijn gestort word op mijn rekening :)!.. topwerk ! :)

vinkiiiiieeeee
19 juli 2006, 22:22
wie zouden dat nou toch zijn die op nee hebben gestemd ;)

Roadster
19 juli 2006, 22:57
wie zouden dat nou toch zijn die op nee hebben gestemd ;)

Tja... Jammer dat die mensen het zelf niet durven te zeggen :heh:

Wookster
20 juli 2006, 21:50
ja.. het is niet dat we dan met een kleine knokploeg langs zouden komen..... niet dezelfde dag in ieder geval :boxing: :boxing: :fish:

Angeleyez
20 juli 2006, 21:56
tsjah, ik zou wel wat willen doneren, maar als je geen geld hebt valt er ook weinig te doneren.. :violin:

Roadster
20 juli 2006, 22:35
nee dan is het lastig :) maar je mag je contante zakgeld ook gewoon opsturen hoor

:lol:

en lol @ wookster :D

jan64
21 juli 2006, 11:31
Ja Natuurlijk !! en ik heb hier ook een Donatie voor over!
en ook al gedaan ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!

Angeleyez
21 juli 2006, 13:08
Goed als jij mij zakgeld geeft dan stuur ik dat op :wink:

Pentagram
21 juli 2006, 14:46
ja.. het is niet dat we dan met een kleine knokploeg langs zouden komen..... niet dezelfde dag in ieder geval :boxing: :boxing: :fish:

:rofl: hahaha hij is leuk...

101696
21 juli 2006, 15:51
K vind dat Ducthcovers moet blijven. Het is egt een goede site. 1 van de beste op cdcovers.cc na....... Blijf bestaan

S.Lommerts
21 juli 2006, 16:19
Het is egt een goede site. 1 van de beste op cdcovers.cc na

Daarmee zeg je dus dat dutchcovers gelijk is aan cdcovers.cc. *giegel*

Ik ken wel wat betere hoor als dutchcovers en cdcovers. Maar mag inderdaad wel blijven bestaan.
Betekent het nu dat jullie maandelijks geld nodig hebben om de kosten te betalen? Gaan jullie dan iedere maand weer vragen? Wil iedereen dat wel?

Roadster
21 juli 2006, 16:24
Daarmee zeg je dus dat dutchcovers gelijk is aan cdcovers.cc. *giegel*

Ik ken wel wat betere hoor als dutchcovers en cdcovers. Maar mag inderdaad wel blijven bestaan.
Betekent het nu dat jullie maandelijks geld nodig hebben om de kosten te betalen? Gaan jullie dan iedere maand weer vragen? Wil iedereen dat wel?

Donateren kan/mag zolang als we blijven bestaan ! Maar DutchCovers zal altijd gratis blijven !!! Ook al gaan we naar onze eigen server...

De kosten hiervoor worden voor een groot gedeelte (tot zover de donateurs niet rijken) door de Admins bekostigd en daarnaast door mij !

DC vind ik geen vergelijking met cdcovers.cc hoor :p :wave:

Gameforce
21 juli 2006, 17:39
Nee cdcovers.cc heeft idd veel meer covers, maar daar zit ook zo'n ontzettende hoop troep tussen, en niet alles is hq wat hier wel het geval is, hun voordeel is dat ze meer hebben, maar dan liever kwaliteit boven kwantiteit toch ?

In ieder geval vind ik dutchcovers een hele goede site, en vind hem ook steeds beter worden :)

Ralphy
21 juli 2006, 18:01
In ieder geval vind ik dutchcovers een hele goede site, en vind hem ook steeds beter worden :)

We do our best!

Angeleyez
22 juli 2006, 18:12
Maar we kunnen inderdaad wel een knokploeg oprichten, zou vast veel geld opbrengen, ik ken nog wel wat mensen bij wie je langs mag gaan :bounce:

blondie
23 juli 2006, 00:15
Kom net treug van vakantie maar ook ik wil dat jullie blijven en heb er ook wel een donatie voor over .

chaner_rsd
24 juli 2006, 02:59
Na mijn vakantie in augustus wil ik zeker een donatie richting dutchcover overboeken! Want dit is een geweldige site en vindt dat wij cc.covers moeten verslaan!!! Whahaha!

Zinu
27 juli 2006, 11:18
cdcovers.cc... die hebben covers van 1018x800 ofzo ROFLMAO :p En dat mogen dan wel de originele zijn, ik vind customs mooier! En ook al is dat ooit niet zo, hun covers zijn zoooo LQ dat je niet eens de teksten kan lezen!

Pentagram
27 juli 2006, 16:50
cdcovers.cc... die hebben covers van 1018x800 ofzo ROFLMAO :p En dat mogen dan wel de originele zijn, ik vind customs mooier! En ook al is dat ooit niet zo, hun covers zijn zoooo LQ dat je niet eens de teksten kan lezen!

Helemaal mee eens Zinu! Elke vergelijking met cdcovers slaat wal nog kant. Wij onstijgen dat niveau op alle punten :party:

Onze conculega's zitten toch op heel andere sites :biggrin1:

Monster
27 juli 2006, 19:08
Zeker dat het moet blijven! Kom maar op met een reeel donate voorstel!

Roadster
27 juli 2006, 19:17
@monster, dat is helemaal aan jouw zelf ;)

De een kan 5 euro missen en de ander 50 :D Wij kunnen natuurlijk niet in iemand anders zijn portomonee bekijken

zoef40
7 augustus 2006, 08:22
Donatie is onderweg via overschrijving.

Mooie site en covers.
Ik maak hier echter beperkt gebruik van ,aangezien ik de meeste films bekijk en vervolgens wis.
Een enkeling bewaar ik voor mijn beperkte verzameling en dáár zoek ik dan ook een HQ-cover bij.
En daar gebruik ik o.a. jullie site voor.
Nieuwe server is mooi en werkt prettig , maar de donatie is eigenlijk voor de gasten die de covers maken ,aangezien daar veel tijd in gaat zitten.
Vrijwel iedereen heeft een hobby en dat kost altijd geld.
Ik denk dat dit voor jullie een hobby is die jullie veel plezier geeft en misschien wat groter is geworden dan jullie ooit hadden gedacht.
Met dat in je achterhoofd hoop ik dat jullie nooit commercieel gaan worden , want dat wordt dan (denk ik) de doodsteek van jullie site.
Ik zie dat jullie wat inkomsten genereren m.b.v. banners e.d. dus dat is ook positief.

Keep up the good work en succes ! (een dankbare leecher)

Arjan
7 augustus 2006, 22:41
Kijk dat is nou nog eens een leuk bericht, vooral de reden van de donatie!, dit is erg positief naar onze covermakers toe, en met je berichtje steek je ze echt een hart onder de riem, bedankt Zoef 40

vinkiiiiieeeee
7 augustus 2006, 23:16
zeker zoef40, ik ben het helemaal met je eens, ik heb gelijk ff me bankrekeningnummer naar roadster gemaild ;)

zoef40
22 augustus 2006, 18:01
Ja mannen allemaal leuk en aardig maarreuh ik zie mijn naam nog niet bij de donateurs staan.
Hoe zit dat ?
Geld is overgemaakt al weken geleden........
Gaarne wat info.

Roadster
22 augustus 2006, 19:11
Ja mannen allemaal leuk en aardig maarreuh ik zie mijn naam nog niet bij de donateurs staan.
Hoe zit dat ?
Geld is overgemaakt al weken geleden........
Gaarne wat info.

hoe kom je daar nou weer bij, je staat er allang bij ;)

:rofl:
:wacko:

zoef40
22 augustus 2006, 19:30
hoe kom je daar nou weer bij, je staat er allang bij ;)

:rofl:
:wacko:

Kijk , een mailtje doet wonderen.
Maar alle gekheid op een stokje : Ik ben blij met jullie site en inspanningen !

Keep up the good work :rockon:

Heidi1
1 september 2006, 22:35
Heb net een donatie overgemaakt want ik vind het superknap wat jullie allemaal doen, ik kan nog niet eens fatsoenlijk een foto bewerken

Ga zo door

Ralphy
1 september 2006, 22:41
Heb net een donatie overgemaakt want ik vind het superknap wat jullie allemaal doen, ik kan nog niet eens fatsoenlijk een foto bewerken

Ga zo door

Dank u vriendelijk!! :high5:

luukg
29 september 2006, 14:01
Blijven bestaan natuurlijk :D Ik heb pas net een account (paar dagen) dus voor ik ga doneren wil ik wel eerst wat meer gebruik gaan maken van jullie diensten :D

Angeleyez
29 september 2006, 14:02
Blijven bestaan natuurlijk :D Ik heb pas net een account (paar dagen) dus voor ik ga doneren wil ik wel eerst wat meer gebruik gaan maken van jullie diensten :D

daar zijn we voor :yo:

harryh62
6 oktober 2006, 14:02
Deze maand pas geregistreerd (had wel al eerder een kijkje gemaakt bij jullie) en ik heb er geen spijt van. Met z`n allen leveren jullie gewoon puik werk waar ik mijn petje voor af neem, grotendeels supermooie covers. respect voor jullie die er zoveel tijd insteken om ook ons een plezier te doen. Jullie site met customcovers is echt niet, maar dan ook geheel niet te vergelijken met cdcovers (ook al vind je daar ook wel eens goeie), tevens kom je hier niet van die ontzettend irritante popups tegen (houden zo). Tuurlijk zijn er andere sites te vinden maar ik zeg :first: Ga snel een donatie doen, moet nog even mijn bankrek checken. Hou de site in de lucht en keep up the good work.

De_Schaduw
9 oktober 2006, 07:56
reken er maar op dat ik jullie ook ga steunen...
nog niet meteen :)
maar zo snel mogelijk... :D

ik laat het nog weten als ik iets heb overgemaakt :D

echt mooie covers :D heerlijk :D
was al een tijdje opzoek naar een vervanger van cdcovers :P maar kon er geen vinden... ben bij toeval op deze vast gelopen ;) :D blijf ik denk ik voor altijd hangen :D

Roadster
9 oktober 2006, 15:43
Dat zijn berichten die horen we graag :)

coolrunner
9 oktober 2006, 18:42
donatie is ondertussen uitgevoerd ;)

hopelijk kun je zien van wie het komt :laugh:

Roadster
9 oktober 2006, 21:57
donatie is ondertussen uitgevoerd ;)

hopelijk kun je zien van wie het komt :laugh:
Hoe heb je gedoneerd ? Dan weet ik waar ik moet kijken :pound:

coolrunner
10 oktober 2006, 15:01
Hoe heb je gedoneerd ? Dan weet ik waar ik moet kijken :pound:

via paypal ... ****

Roadster
10 oktober 2006, 18:41
via paypal ... coolrunner AT dommel.be

Gevonden en heel erg bedankt voor je donatie !! :faint:

Heidi1
11 oktober 2006, 11:45
Ik heb een vraag

Als je nu 2 keer een donatie doet mag je dan 4 requesten doen per maand
Of moet je voor de schijn een 2e account aanmaken en daar ook 2 mee aanvragen ?

angel
11 oktober 2006, 11:59
het blijven gewoon 2 requesten, en om een 2e account aan te gaan maken is alleen maar misbruik maken van het feit dat een donateur een request mag doen.

Zo kan iemand bijvoorbeeld elke maand 5 euro overmaken en die mag elke maand meer requesten gaan doen, en een ander die 1x 50 euro overmaakt 2 requesten.

Moeten het wel eerlijk houden.
Misbruik hiervan zal dan ook niet op prijs worden gesteld door ons

Heidi1
11 oktober 2006, 12:01
Het was ook maar een vraag, soms ben je te snel met een request doen aan het begin van de maand en dan baal je als je halverwege echt een cover zoekt
Ik zeg ook niet dat ik het ga doen, maar was gewoon een vraagje

angel
11 oktober 2006, 12:04
ja dat kan idd een probleem zijn. Mocht er nog niemand op je request gereageerd hebben die er al staat, kan je die natuurlijk altijd verwijderen en er een nieuwe request neerzetten. Alleen als er al iemand mee bezig is dan mag het niet meer

Heidi1
11 oktober 2006, 12:05
Ok dank je wel, daar kan ik dan wel wat mee

Troeker
17 december 2006, 14:34
De sites waar ik veel gebruik van maak en die donaties nodig hebben krijgen altijd wat van me. Ik ben dan wel nieuw hier maar ik zal begin 2007 zeker een donatie doen want ik gebruik de site steeds vaker :)

VINCENT vega
17 december 2006, 16:50
nou ik zal ook eens kijken wat ik kan doen,maar kan niets beloven:( aangezien deze maand al heel duur is en ik elke euro nodig heb

analia
1 januari 2007, 18:09
heb de giro ingevuld zal hem van de week op de post doen, ben toch wel gehecht aan die mooie covers

Roadster
1 januari 2007, 20:56
heb de giro ingevuld zal hem van de week op de post doen, ben toch wel gehecht aan die mooie covers

Dat horen we heel erg graag :D beste wensen :)

xavier73
10 januari 2007, 11:31
Dit is een beetje vragen naar de bekende weg........Alsof je het antwoord daarop niet weet.

Roadster
10 januari 2007, 11:56
Dit is een beetje vragen naar de bekende weg........Alsof je het antwoord daarop niet weet.

euh en hier bedoelt je wat mee ?:loco:

Woutje_nl
10 januari 2007, 19:43
Natuurlijk moet Dutchcovers blijven bestaan. En ik heb al gedoneerd.

Pjelew84
14 januari 2007, 19:34
BLIJVUH!! donatie is al afgeschreven :)

harryh62
19 maart 2007, 18:01
Heb al een donatie gedaan en het spreekt vanzelf dat de site blijft.
Ben er zowat dagelijks :ranger: , coveraddict dus eigenlijk :cool2:

tinkerbell
19 maart 2007, 19:03
maar natuurlijk moet de site blijven ,neem geregeld hele mooie covers van
jullie site mee en heb al gedoneerd maar als de nood aan de man is doneer ik graag nog een keer.:D

sn33ky
27 maart 2007, 21:28
Ik wil graag een donatie doen maar dan wil ik ook wel wat snelheid er voor terug want nu gaat het mischien 20 seconden duren voor ik een pagina geopent heb hier. Mischien een tip om alle berichten op te schonen van de site. kan zeer veel schelen in snelheid omdat dan de SQL db niet zo veel geraadpleegd moet worden. bv replies onder covers verwijderen. kost alleen maar Database Werk wat deze site dus extreem vertraagt.
Wat is het nut nog van die reacties? staat altijd hetzelfde.

angel
28 maart 2007, 09:47
we vinden dat iedereen best wat mag doen om een cover te downloaden, vandaar dat het ook verplicht stellen om een bericht te plaatsen. Dit is ook wel zo netjes en respectvol tegenover de maker, dit zal dus ook niet veranderd worden.

stan laurel
28 maart 2007, 16:07
we vinden dat iedereen best wat mag doen om een cover te downloaden, vandaar dat het ook verplicht stellen om een bericht te plaatsen. Dit is ook wel zo netjes en respectvol tegenover de maker, dit zal dus ook niet veranderd worden.

Ben ik helemaal mee eens ik zelf heb net mijn eerste 2 covers gemaakt, wat een werk!!!!
Ik vind dat daar best een bericht voor achtergelaten mag worden ander zou het denk ik niet meer zo motiveren.
Maar dat de snelheid van het cover gedeelte van dutchcovers omhoog moet daar ben ik het helemaal mee eens soms duurt het zo lang dat ik een peuk en een bak koffie kan benutten (en aan mijn internet verbinding licht het niet T3)
Daar heb ik dan best wel een donatie voor over

Roadster
28 maart 2007, 22:11
We zijn achter de schermen druk bezig met een nieuwe DutchCovers !

Waar ook een nieuwe covergedeelte bij komt kijken, helaas door mijn eigen HBO studie en ook nog 40uur in de week werken. Is hier niet veel tijd voor.

Daarnaast is de programmeur die het voor een groot gedeelte gemaakt ook bezig met andere (eigen) projecten van hem, aangezien hij DutchCovers voor een ERG groot gedeelte maakt en programmeert uit vrijwilligers werk/tijd (krijgt wel een kleine donatie, maar bij lange na niet wat deze site waard zou zijn voor al het werk wat hij er insteekt).
Duurt het allemaal helaas wat langer dan wij zouden hopen. Maar naar regen komt zonneschijn :p.

Daarnaast is alle hulp omtrent php/mysql kennis nog steeds van harte welkom op DutchCovers weer op zijn oude nivo te krijgen !

lalasno1
30 maart 2007, 18:44
Ben benieuwd hoe de nieuwe dutchcovers gaat worden... Ik vind deze al geweldig!!! Ietsje jammer dat de snelheid niet optimaal is, maar dat kan de pret niet drukken. Jullie moeten zeker blijven bestaan, daarom heb ik een paar dagen geleden al een kleine donatie achtergelaten... Keep up the good work...

Djelno
9 juni 2007, 16:49
Als iedereen nou gewoon 1 keer in de maand ofzo zou doneren zou alles veel sneller kunnen;)

Breach
23 augustus 2007, 12:41
hallo

welke hulp heb je nodig ivm php/msql ??

je zou vernieuwen, maar zie daar het nut niet van in.

het is goed en snel, mooie uitstraling aan design, dus waarom veranderen !!!

raad ik niet zo aan om te verniewen, zolang je goed zit en kan werken zonder problemen of errors. het is meestal na een vernieuwing of update van de software dat er problemen opduiken. die kunnen wel verholpen worden, maar vraagt hier ook weer extra tijd.

je mag me altijd een PM sturen. voor meer inlichtingen.

groetjes

angel
23 augustus 2007, 13:22
Breach, Roadster is momenteel niet met deze website bezig ivm privezaken, dus hou er rekening mee dat hij je hier momenteel niet op antwoord

Breach
23 augustus 2007, 17:25
Breach, Roadster is momenteel niet met deze website bezig ivm privezaken, dus hou er rekening mee dat hij je hier momenteel niet op antwoord

Daarnaast is alle hulp omtrent php/mysql kennis nog steeds van harte welkom op DutchCovers weer op zijn oude nivo te krijgen !

wat bedoeld hij dan hiermee ??

maar goed, als je geen hulp nodig hebt is dat ook goed hoor.

groetjes

angel
23 augustus 2007, 21:31
zoals ik zeg!!! momenteel komt ie niet online door PRIVEOMSTANDIGHEDEN!!! een beetje respect is wel op z'n plaats!

Hydra
28 november 2007, 17:22
@Breach: Roadster heeft het erg druk, dus kan hier niet op reageren. Uiteraard is alle hulp (denk ik) welkom, maar zodra hij er weer voor de 100% is dan zal hij wel reageren.

Snappie? ;)

Uiteraard mot deze site blijven. Ik geniet er van om Covers te maken voor DC. De reacties die ik krijg vind ik altijd leuk om terug te lezen. :p
Uiteraard is er al gedoneerd.

DutchCowboy
7 april 2008, 17:04
hoeveel heb je nodig?

dominator
7 april 2008, 17:06
natuurlijk willen we dat dutchcovers doorgaat
mijn deel is al onderweg

Ducit
7 april 2008, 20:35
Hallo mensen, ik heb gestemd op nee, dit omdat ik denk dat het misschien beter is om met meerdere cover sites één grote cover site te beginnen, samen met vendettta etc. Zodat mensen niet hoeven te doneren, aangezien ik vind dat doneren voor dit soort dingen nogal zinloos is, ik ken veel betere doelen om mijn geld aan te doneren.

angel
8 april 2008, 19:48
@ Dutchcowboy: Het is niet dat we een bepaald bedrag nodig hebben, het gaat erom dat elke donatie ons helpt deze website online te kunnen houden, dus bedragen noemen we niet, als jij een donatie wilt doen is het geheel aan jou hoeveel je ervoor uitgeeft ;)

@ dominator: Thanks en we zullen je zsm donateur maken ;)

@ Ducit: Alle coversites die er bestaan hebben aparte eisen. Onze eisen zijn erg hoog en dat hebben de meeste andere coversites niet. We zullen dan ook nooit samen gaan werken met andere sites. Als jij je geld liever aan iets anders uitgeeft is dat jouw eigen keuze we verplichten ook niemand tot het doneren van geld

Hydra
15 juni 2008, 15:23
Wat ik nu ga zeggen is niet verkeerd bedoeld.

aangezien ik vind dat doneren voor dit soort dingen nogal zinloos is
Enig idee hoeveel werk het is?

vidoq
28 augustus 2008, 11:41
Vendetta is ook een betaalde dienst, vergeet dat niet.
Ik vind Dutch Covers een goed alternatief. Beter dan een fusie.
Ga door jongens!

vivalastef
12 oktober 2008, 17:32
Hoeveel is de donatie?

angel
13 oktober 2008, 12:32
dat is zoveel als je zelf wilt

Backmountain
3 januari 2009, 23:58
Ik vind sommige covers hier mooier dan orginele DVD covers!!

Backmountain
4 januari 2009, 00:03
Tuurlijk moet Dutch Covers blijven bestaan!!

jan64
19 januari 2009, 20:25
jullie moeten echt wel blijfen mooie site super covers
complimenten voor iedereen
mvg jan mulder

DisASSter
5 maart 2009, 20:04
Ja, Wat een Domme vraag!! Maar ik doneer niet, sorry!
Voor mij is het maken van covers hobby, ik wil graag uploaden, maar er dan nog voor betalen gaat me net te ver.

nico19
13 maart 2009, 11:48
hallo , ik doe al jaren dergelijke design site's en scripten installatie's
en het probleem blijft rijzen, de kosten!!!

als je dergelijke site's opricht kunnen leden vrijblijvend doneren.
maar deze poll om te kunnen blijven bestaan vind ik een beetje overdreven.
je zoekt steun bij leden en het is een hobby site.
verkeerd ? ja
zoek sponsors en geef hen reclame op de site's.
er zijn nog dergelijke site's die werken met een sms functie om een download te mogen doen voor een cover.
leden plaatsen mooie covers en de eigenaars van het forum ontvangen geld voor iemand anders zijn covers.
en zo kan je blijven discussieëren natuurlijk.

of je maakt er een zakelijk forum van of je je behoudt de huidige en zoek sponsors.
ook het server hosting probleem : het is te duur krijg je dan als antwoord.
ik betaal 184 dollar voor 2 jaar hosting ongelimiteerd zowel data als verkeer.
de snelheid is geen verschil hoor of die server in nederland staat of in amerika.

even zoeken bij google onder mega hosting.

groetjes

Pjelew84
23 maart 2009, 16:29
Bedankt voor de tip, misschien kunnen de admins er iets mee... Zeker als er ongelimiteerd dataverkeer mogelijk is!!

Groet,
Pjelew

zeptronikszas
28 september 2009, 04:27
Hoi,

Is het mogelijk om een lijst te laten zien van alle contacten/relaties waarin -iets- is aangepast, of toegevoegd?

Nu kun je uiteraard per relatie via de audit-optie een veranderings-log bekijken, maar ik wil daar een stapje boven. Het lijkt ons namelijk handig als we op de start-pagina kunnen zien bij welke contacten laatste 20 ofzo een opmerking is geplaatst of -iets- is aangepast?

Weet iemand een add-on, aanpassing of module daarvoor?

Bij voorbaat dank,
Michiel
(Ïîñóäà åâðîïåéñêèõ ôàáðèê - ïîñóäà öåïòåð (http://www.zepter-moscow.ru). Ïîñóäà BergHOFF- çäîðîâüå íà ãîäû. http://www.zepter-moscow.ru
)

shaniabelgium
21 oktober 2009, 20:11
Moet zeker blijven bestaan. ECHT TOPPIE

Big_B
23 oktober 2009, 12:11
Als oud xdmm lid zou ik het erg jammer vinden als dutchcovers niet meer door zou kunnen gaan.
Ik weet niet wat voor hosting jullie nou hebben maar misschien zou verhuizing een alternatief zijn.