PDA

Volledige versie bekijken : VerjaardagKalender van DutchCovers !!

Roadster
15 augustus 2006, 21:48
Speciaal voor DutchCovers is er een Verjaardagskalender gemaakt door Arjan !!

De meeste medewerkers van DutchCovers hebben deze kalender mogen ontvangen, aangezien wij dit bij iedereen in zo'n goede aard is ontvangen door iedereen. Hebben wij besloten om deze Kalender ook aan te gaan bieden aan al onze leden !

De prijs van deze kalender is: 8 Euro Per Kalender Exclusief verzendkosten.

Hoe kan je in het bezit komen van deze kalender ? Dit kan op 2 manieren:

- Stuur een Pm aan Roadster! (http://www.dutchcovers.nl/private.php?do=newpm&u=2)

- Stuur een mail aan: roadster@dutchcovers.nl!

Vermeld in deze mail hoeveel kalenders je wilt ontvangen, je adresgegevens en je username op DutchCovers !

Voor een voorbeeld van de kalender kan je op het plaatje klikken!
De kalender word op 125 grams Fotopapier geprint!

Ik hoor graag van jullie !!

Groeten,

Roadster

Spidey
15 augustus 2006, 22:56
Goed idee ;), zou het misschien ook niet een idee zijn om elk jaar een nieuwe te maken en elke keer de nieuwste covers er op te zetten.

Arjan
15 augustus 2006, 23:05
hebben we het allang over gehad met elkaar, en dat gaan we zeker doen, om hem up to date te houden!

Casual
15 augustus 2006, 23:29
Kan aan mij liggen maar de kalender wat ik heb ontvangen heeft een functioneel probleem...en dat is dat ik de kalender niet kan ophangen op de maand die het is en alleen maar op de frontpagina. Omdat het ringbandsysteem wat gebruikt is dit niet toestaat. Erg jammer want zo zie ik alleen maar altijd de front en niet de maanden en de covers. Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Roadster
16 augustus 2006, 10:22
@Casual dan ben jij de enige die dit probleem heeft :p

Hebben hem hier zelf ook in gebruik en daar hangt ie iedere keer op de juiste maand

Casual
16 augustus 2006, 11:14
Laat me dan maar eens een foto van jouw kalender zien en dan met name de ringband...:)

Ralphy
16 augustus 2006, 11:23
Er is als het goed is een mooi gat in je kalender gemaakt waardoor je hem kan ophangen

Casual
16 augustus 2006, 11:27
Kan em zeker wel ophangen..maar kan de bladzijdes niet omslaan omdat de ringband dit niet toelaat. Dus kan em alleen met de frontpagina ophangen.

KillerBee
23 augustus 2006, 18:20
gewoon flink vouwen :D maar this inderdaad niet echt handy nee.

maar kwaliteit is wel vet

liteon
1 september 2006, 06:44
leuk.
Staat er wel heel 2007 op dan ?

angel
1 september 2006, 07:10
het is een verjaardagskalender dus die kan je elk jaar gebruiken ;)